Naruto. ♥

Hihi, det ösregnar just nu. Jag gillar det. Då kan man ta det lungt och skönt och sitta inne och kolla på naruto! ♥ Haha. Jag blir glad för sådant, japp, sådan är jag!
Är det någon av mina läsare som kollar på naruto? Eller läser.
Jag är på episode 47 just nu. Tur. Jag vill inte att de ska bli stora, de är så fula när de blir äldre, iaf naruto. Hans hår blir konstigt, hehe. Fast naruto shippuden kanske är bättre.

Nu kanske ni inte fattar något vad jag babblar om, men naruto är en anime. Det är manga, fast i en "serie". De slåss och har olika chakra - det är en kraft som man har inom sig som gör en stark.


Jag skulle inte riktigt säga att det är någon huvudperson, det var mer så i början. Naruto är han som är längst fram. Hon med rosa hår heter Sakura och han med svart Sasuke. Han med grått heter Kakashi och han med brunt har jag faktiskt glömt. :c Jag ska försöka komma på det senare. Han kommer snart säkert in i någon avsnitt.

Haha, ja, då lärde ni er lite om naruto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0