Test

Ja... jag såg ett test på dessies blogg ( när jag är uttråkad går jag in på hennes blogg, hehe ) , så jag tänkte varför inte göra det själv.




År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 4:an - 5:an.
Vad hade du för hårfärg - Jag hade lite mer åt ' rött ' hållet ^^
Hur lång var du - 1,63/1,65
vem var du kär i - Några... Hm.
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja.
Vad brukade du göra på fritiden - Spela piano, läxor, vänner osv.
Vilka umgicks du med - Olika (^_^)
Var allt Bättre då - Ja ♥
Skulle du vilja gå tibx dit - Tror det .
Har du förändrats - Ja, det tror jag.

Nu:
Vilken klass går du i -
5:an, snart 6:an
Vad har du för hårfärg - ljusbrunt/blonda slingor.
Hur lång är du? - 1,69 / 1,70
Vem är du kär i - Tror inte jag är kär i nån.
Har du nån Pojk/flickvän - Nope Owo
Vad brukar du göra på fritiden - Blogga, läxor, vänner osv.
Vilka umgås du med - Olika.
Hur ser du ut - Jag har ljusbrunt hår och ögon som ändrar färg. Jag är väldigt lång för min ålder och de flesta tror jag 97 - 94.

Har du:
Sovit brevid någon med samma kön - Ja.
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja.
slagit ner nån - Kanske... tror det.
Ljugit för en bra vän - Japp :/
Svikit någon - Tror det.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Öhm, jag vet inte.... Jo, Cornelia !
Kramade du senast - Hedda :)
sov du hos senast - Elin och Märta ?
Vill du vara just nu - Mig själv.
Ringde dig senast - Mamma ^-^

Vad:
Drack du senast -
Vatten ?
Köpte du senast - Hm, jag vet inte.
Gjorde du igår -
Kollade på film, bakade, grät osv.
ska du göra imorn - Jag vet inte, läxor ?
Vill du göra just nu - att mamma kommer hem.
Åt du senast - En skål med yoghurt och flingor. Jag har inget gott bröd hemma !
Är närmast dig som är rosa - Min nagel, hahaha. Jag har massa olika färger på mina naglar ^^



Kärlek :
Du är kär nu -
Nä, kanske.
Du har sårat nån så den började gråta - Tror det.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Yes.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja, men bara små saker.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smugut ut utan lov - Nej.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ne, bara VEM jag hade varit med.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Många
Jag har fuskat i ett spel - Bara sims ^^
jag har struntat i ett prov - Ja, faktikst.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - Jag vet inte.

Jag har druckit alkohol - Nej.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, fast inte en hel dag ! Kanske till 12...
Jag har vaknat gråtande - Kanske.
Jag har somnat gråtande - Ja, många ggr !

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Ja :'( Ska på en på tordag.
Jag har sett någon dö - Nä.
Någon du Har känt som nyligen som dött - 2 stycken :'( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0