Lite bilder (^_^)

Hellu ! ♥

Som ni såg igår, så gästbloggade Hedda ^^ Jag skulle skriva ett inlägg på kvällen, men då stängdes datorn av och jag orkade inte skriva om. Jaja. Just nu regnar det här. Jag tycker det är ganska mysigt, faktiskt, men jag fryser så in i helvete så jag runt i halvarmad tröja, tjock kofta och filt, haha ! Aron ligger i fönsterkarmen brevis mig när jag håller på att bloggar.

Jag tänkte lägga in några bilder från när jag var liten, hoppas det blir bra ! :D



Linda Bengtzing, 2007 Di... nånting (^_^)



Benjamin Wahlgren, fotad genom skärmen, för det blev inte så bra bilder när man fotade på scen.



Molly Sanden, 2007 Di...



Charlotte Perelli, 2007 Di... HAHA, rolig min ^^



Österlen, I think. Jag, 2007.



Bröllop. Min kusin gifter sig. Tog bara nån bild. 2007.





När våra kompisar hade kommit hem från Australien ( har för mig det ) 2005. Jag sitter längst bort.



Jag 2005. Skolavslutning och jag skulle börja 1:an efter sommarlovet.



Hoppas det inte är regn hos er ! :3

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg du har :)

2010-04-27 @ 20:33:10
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0